Інформаційні відомості
Воронізький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Чебурашка» Шосткинської міської ради Сумської області (далі - ЗДО) здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту ЗДО, іншими нормативно-правовими документами, які регламентують діяльність дошкільних навчальних закладів. Розрахований на 95 місць, працює за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». ДНЗ працює за 10.5 годинним режимом роботи, п’ять днів на тиждень.
Мережа груп та режим їх роботи
№ | Відомості | Показники |
1. | Мова навчання | українська |
2. | Кількість груп усього | 6 |
раннього віку | 1 | |
дошкільного віку | 5 | |
3. | Режим роботи груп: | |
10,5 | 6 | |
4. | Кількість вихованців | 111 |
5. | Кількість педагогічних працівників | 14 |
Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працювали над створенням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості.
Пріоритетні напрямки діяльності на 2022-2023 навчальний рік
Організація освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі була спрямована на реалізацію основних завдань ДНЗ, при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність, результати діагностування педагогів, аналіз результатів роботи за минулий навчальний рік, можливості колективу, а саме:
Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Адміністрація закладу постійно опікується питаннями фахового зростання працівників, поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. При розстановці кадрів враховується рівень емпатії, емоційний комфорт, психологічна сумісність, здійснюється диференційований підхід до вихователя-початківця і до досвідченого педагога-майстра.
Візитка
Воронізького закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Чебурашка» Шосткинської міської ради Сумської області
Двоповерхова будівля дошкільного закладу «Чебурашка» влітку потопає у зелені дерев та розмаїтті квітів, а взимку ховається за розкішними ялинами та каштанами. Досить велика територія дитсадка приваблює яскравими ігровими майданчиками, доглянутими квітниками і зеленими газонами. В просторих і світлих групових кімнатах знайшли місце багатофункціональні розвиваючі зони з ігровим і природним матеріалом, затишні спальні для відпочинку.
ЗДО «Чебурашка» – це справжній дитячий світ, де панують ігри, розваги і цікаве навчання.
Заклад дошкільної освіти має свій герб, гімн та прапор.
Ми в нашому садку, неначе у вінку
В мирі і добрі радо ростемо.
Він чекає нас кожен день і час,
«Дитсадку, привіт!» - співаємо.
«Чебурашка» - рідний наш садок,
Де ми ростемо, як квіти.
Любимо цей дім, нам затишно в нім!
Ми щасливі діти!
Сучасний ЗДО «Чебурашка» — це 6 вікових груп, 1 з яких відвідують малята раннього віку, 5 — діти дошкільного віку.
Всього відвідують дошкільний заклад 111 дітей. Групові кімнати обладнані необхідними меблями, мають сучасний дизайн, враховані санітарно-гігієнічні умови для перебування дітей. В дошкільному закладі функціонує :
• медичний кабінет
• світла та простора музично –фізкультурна зала;
• методичний кабінет;
Навчально – виховна робота в закладі здійснюється за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Одним із провідних напрямів діяльності ЗДО «Чебурашка» у 2022/2023 н.р. є формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку. Зусилля педагогів і батьків протягом року були направлені на зміцнення національної ідентичності дітей як основи, яка виховує справжній патріотизм; сприяє формуванню у дітей позитивного образу своєї країни, утверджує активні позиції громадянина своєї країни, виховує ціннісне ставлення до своєї родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури.
У дошкільному закладі працює працездатний, згуртований, спроможний виконувати поставлені перед ним завдання колектив однодумців-освітян Освітньо-виховною роботою займаються 14 педагогів: завідувач ЗДО, вихователь – методист, музичний керівник, психолог, 10 вихователів.
В нашому закладі дошкільної освіти«Чебурашка» створено комфортні умови для дітей: затишні, естетично оформлені групи, насичене предметно-розвивальне середовище, дидактичні матеріали, що дібрані згідно з вимогами Базового Компонента дошкільної освіти.
Атмосфера затишку і любові створена у всіх вікових групах закладу.
Різноманітний і цікавий світ іграшок допомагає малюкам зробити перші кроки у пізнанні навколишнього.
В тематичних розвивальних осередках малятам завжди знайдеться заняття до душі.
Ми дбаємо про те, щоб через предметно – ігрове середовище оптимально розгорнути самостійну діяльність дошкільнят, надати їм право вибору,
Протягом всього навчального року в ДНЗ проводилася робота з обдарованими дітьми. За бажанням батьків та дітей була організована робота гуртків, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей.
1. | «Вмілі рученята» | Тарасенко Л.М. |
2. | «Здоров’як-веселун» | Скосер С.О. |
3. | «Вишиванка» | Череван В.М. |
4. | «Кмітливі математики» | Гончар Л.М. |
5. | «У світі цікавого» | Пирогова Ж.П. |
6. | «Чемпіони» | Оселедець Н.О. |
7. | «Читайлики» | Ліфіренко Р.В. |
8. | «Мова моя рідна» | Шелест Н.І. |
9. | «Математичні сходинки» | Голота О.М. |
10. | «Соловейко» | Нізєва В.В. |
Гурткова робота, яка проводилася у минулому навчальному році, була результативною, сприяла розвитку уподобань і нахилів дітей. Керівники гуртків працюючи за авторськими програмами, досягли певних результатів, які презентували колегам та батькам.
Життєдіяльність колективу нашого дошкільного закладу багатогранна й різноманітна. Але головним його завданням є:
• допомогти вихованцям віднайти своє місце в житті;
• навчитись не лише існувати, а й повноцінно жити;
• почуватися щасливим, потрібним іншим.
Вся навчально-виховна робота дошкільного закладу направлена на:
1. Індивідуальний та диференційований підхід до дітей.
2. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу.
3. Комплексний підхід, що передбачає розвиток чуттєвої сфери.
4. Засвоєння певного кола знань та оволодіння практичними діями.
5. Формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду.
Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.
Музично-естетична діяльність у дошкільному закладі розглядається як цілісна система. В ЗДО чудова музична зала, яка є естетично оформленою, з сучасними технічними засобами: . Організовані музкерівником свята, розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям та батькам. Є свій ляльковий театр. Силами педагогів та вихованців проводяться лялькові та театральні вистави, які завжди створюють атмосферу справжньої радості у дітей.
Вихованці закладу приймають активну участь не тільки в житті ЗДО, а є учасниками більшості заходів в селищі та районі: концертів, конкурсів малюнків, різноманітних виставок , спортивних свят тощо.