• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

/Files/images/DSC_1859.jpgВоронізький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Чебурашка» Воронізької селищної ради Шосткинського району Сумської області

Юридична адреса:
Сумська область, Шосткинський район, селище Вороніж, вулиця Київська, 24
Воронізький дошкільний заклад «Чебурашка» прийняв перших дітлахів на початку листопада 1977 року.

Інформаційні відомості

Воронізький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Чебурашка» Воронізької селищної ради Шосткинського району Сумської області (далі - ДНЗ) здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту ДНЗ, іншими нормативно-правовими документами, які регламентують діяльність дошкільних навчальних закладів. Розрахований на 95 місць, працює за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». ДНЗ працює за 10.5 годинним режимом роботи, п’ять днів на тиждень.

Мережа груп та режим їх роботи

Відомості

Показники

1.

Мова навчання

українська

2.

Кількість груп усього

6

раннього віку

1

дошкільного віку

5

3.

Режим роботи груп:

10,5

6

4.

Кількість вихованців

128

5.

Кількість педагогічних працівників

14

Керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працювали над створенням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості.

Пріоритетні напрямки діяльності на 2019-2020 навчальний рік

Організація освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі була спрямована на реалізацію основних завдань ДНЗ, при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність, результати діагностування педагогів, аналіз результатів роботи за минулий навчальний рік, можливості колективу, а саме:

- формування освітніх компетенцій дошкільників у художньо-продуктивному, природничо-екологічному спрямуванні та набуття соціального досвіду дитини у сучасному оточуючому середовищі;

- оптимізація сучасних підходів до організації здоров’язбережувальної діяльності з фізичного виховання та безпеки життєдіяльності;

- організація перезавантаження змісту освітнього процесу у роботі з дітьми раннього віку.

Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» та освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Адміністрація закладу постійно опікується питаннями фахового зростання працівників, поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. При розстановці кадрів враховується рівень емпатії, емоційний комфорт, психологічна сумісність, здійснюється диференційований підхід до вихователя-початківця і до досвідченого педагога-майстра.

У закладі функціонує шість вікових груп: 1 группа раннього віку, 1 група дітей третього року життя, 1 група для дітей четвертого року життя, 1 групи для дітей п'ятого року життя, 2 групи для дітей шостого року життя. Колектив закладу налічує 34 особи, з них 14 педагогів, в тому числі завідуюча, вихователь-методист, практичний психолог, логопед, музичний керівник. Сьогодні у садочку підростає 128 малюків, для яких, у дошкільному закладі «Чебурашка» створені всі відповідні умови для всебічного гармонійного розвитку та здобуття якісної дошкільної освіти.
Ми вважаємо, що повноцінне дитинство – це особиста територія, місце обладнане з любов’ю, розумінням віку, душі та прагнень кожного малюка. Під керівництвом дорослих дитина стає дизайнером свого простору. Відчуття власної щасливої території допомагає нашим дітям рости самостійними, веселими, самодостатніми.

/Files/images/фото 25.JPGУ різноманітному розвивальному середовищі дитині легше розвивати пізнавальну активність, самостійність, творчі здібності. У кожній віковій групі створені осередки розвитку національної свідомості та патріотизму, сенсорного розвитку, пізнавальної діяльності, екологічного розвитку, сюжетно-рольових ігор.

Якщо, ясні оченята святяться від щастя, кожен скаже: "Цей малюк зростає в "Чебурашці"

/Files/images/чебурашка.jpg


Візитка

Воронізького дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Чебурашка» Воронізької селищної ради Шосткинського району Сумської області

Двоповерхова будівля дошкільного закладу «Чебурашка» влітку потопає у зелені дерев та розмаїтті квітів, а взимку ховається за розкішними ялинами та каштанами. Досить велика територія дитсадка приваблює яскравими ігровими майданчиками, доглянутими квітниками і зеленими газонами. В просторих і світлих групових кімнатах знайшли місце багатофункціональні розвиваючі зони з ігровим і природним матеріалом, затишні спальні для відпочинку.

ДНЗ «Чебурашка» – це справжній дитячий світ, де панують ігри, розваги і цікаве навчання.

Дошкільний навчальний заклад має свій герб, гімн та прапор.


ГЕРБ

/Files/images/герб.jpg

Гімн

Ми в нашому садку, неначе у вінку

В мирі і добрі радо ростемо.

Він чекає нас кожен день і час,

«Дитсадку, привіт!» - співаємо.

«Чебурашка» - рідний наш садок,

Де ми ростемо, як квіти.

Любимо цей дім, нам затишно в нім!

Ми щасливі діти!


ПРАПОР

/Files/images/прапор.jpg

Сучасний ДНЗ «Чебурашка» — це 6 вікових груп, 1 з яких відвідують малята раннього віку, 5 — діти дошкільного віку.

Всього відвідують дошкільний заклад 128 дітей. Групові кімнати обладнані необхідними меблями, мають сучасний дизайн, враховані санітарно-гігієнічні умови для перебування дітей. В дошкільному закладі функціонує :

• медичний кабінет

• світла та простора музично –фізкультурна зала;

• методичний кабінет;

Навчально – виховна робота в закладі здійснюється за програмою розвитку дітей дошкільного віку «Дитина».

Пріоритетний напрямок роботи дошкільного навчального закладу «Чебурашка» - художньо – естетичний розвиток дошкільнят.

У дошкільному закладі працює працездатний, згуртований, спроможний виконувати поставлені перед ним завдання колектив однодумців-освітян Освітньо-виховною роботою займаються 14 педагогів: завідуюча ДНЗ, вихователь – методист, музичний керівник, психолог, 10 вихователів.

В нашому дошкільному закладі «Чебурашка» створено комфортні умови для дітей: затишні, естетично оформлені групи, насичене предметно-розвивальне середовище, дидактичні матеріали, що дібрані згідно з вимогами Базового Компонента дошкільної освіти.

Атмосфера затишку і любові створена у всіх вікових групах закладу.

Різноманітний і цікавий світ іграшок допомагає малюкам зробити перші кроки у пізнанні навколишнього.

В тематичних розвивальних осередках малятам завжди знайдеться заняття до душі.

Ми дбаємо про те, щоб через предметно – ігрове середовище оптимально розгорнути самостійну діяльність дошкільнят, надати їм право вибору,

Протягом всього навчального року в ДНЗ проводилася робота з обдарованими дітьми. За бажанням батьків та дітей була організована робота гуртків, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей.

Протягом всього навчального року в ДНЗ проводилася робота з обдарованими дітьми. За бажанням батьків та дітей була організована робота гуртків, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей.

1.

«Вмілі рученята»

Тарасенко Л.М.

2.

«Здоров’як-веселун»

Скосер С.О.

3.

«Вишиванка»

Череван В.М.

4.

«Кмітливі математики»

Гончар Л.М.

5.

«У світі цікавого»

Пирогова Ж.П.

6.

«Чемпіони»

Оселедець Н.О.

7.

«Читайлики»

Ліфіренко Р.В.

8.

«Мова моя рідна»

Шелест Н.І.

9.

«Математичні сходинки»

Голота О.М.

10.

«Соловейко»

Нізєва В.В.

Гурткова робота, яка проводилася у минулому навчальному році, була результативною, сприяла розвитку уподобань і нахилів дітей. Керівники гуртків працюючи за авторськими програмами, досягли певних результатів, які презентували колегам та батькам.

Життєдіяльність колективу нашого дошкільного закладу багатогранна й різноманітна. Але головним його завданням є:

• допомогти вихованцям віднайти своє місце в житті;

• навчитись не лише існувати, а й повноцінно жити;

• почуватися щасливим, потрібним іншим.

Вся навчально-виховна робота дошкільного закладу направлена на:

1. Індивідуальний та диференційований підхід до дітей.

2. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творчого осягнення світу.

3. Комплексний підхід, що передбачає розвиток чуттєвої сфери.

4. Засвоєння певного кола знань та оволодіння практичними діями.

5. Формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду.

Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Музично-естетична діяльність у дошкільному закладі розглядається як цілісна система. В ДНЗ чудова музична зала, яка є естетично оформленою, з сучасними технічними засобами: . Організовані музкерівником свята, розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям та батькам. Є свій ляльковий театр. Силами педагогів та вихованців проводяться лялькові та театральні вистави, які завжди створюють атмосферу справжньої радості у дітей.

Вихованці закладу приймають активну участь не тільки в житті ДНЗ, а є учасниками більшості заходів в селищі та районі: концертів, конкурсів малюнків, різноманітних виставок , спортивних свят тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 547

Коментарi